besviken..

gjorde precis en stor frukt tallrik för jag va riktigt hungrig..
1 äpple, 1 päron, 1 apelsin och 1 banan
tärnade lite glass och lite hackade valnötter och lite lite choklad som jag krossat och hällde det över
mmm mmmmm
men till min besvikelse så va äpplet surt och apelsinen och päronet va heller ingen höjdare :(
så jag åt banan, glass, choklad och nötter..
mest onyttigt hmm jag som försökte vara lite nyttig iallafall.
den frukt jag använde idag köpte mamma till maj på statoil (som tur va)
frukten som jag ska använda imorgon har jag köpt på konsum så jag hoppas att den är godare annars får jag slänga en massa massa frukt..

räksalladen jag gjorde innan idag blev riiiiktigt jävla goo!!!
köpte en dressing, fransk dressing fettfri!!
den va helt ok, god smak

nej jag som va hungrig hmm...
får väl ta lite knäckemackor med kebabost, också god!

ska titta på film

image115

tror att den är bra..


puss puss

image39

god natt gott folk (",)


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0