Barnrummet...

är äntligen färdigt YES!! trodde aldrig att jag skulle bli klar med det, shit som det såg ut där inne.. tack linn för att du tog hand om jacob så att jag blev färdig..
så nu är köket och barnrummet helt färdigt (",) och alla garderober..
har massa grejor kvar i vardagsrummet och jag ska verkligen försöka bli färdig med det imorgon..

min älskling är ju bara så duktig (",) han är ju en mammagris ända ut i fingertopparna ha ha.. sover helst hos mamma hela nätterna och om inte det så SKA han sova där på morgonen men dessa två nätter som gått så har han sovit i sin egen säng och även på morgonen men han ska ändå upp och äta 3 ggr under natten, är sååå trött!! vill ju bara få sova en hel natt snart...
sen skrev jag ju häromdagen att jag la Jacob i sänf´gen för att se hur lång tid det tog för honom att somna! det tog 15 minuter första kvällen MEN dom andra två kvällarna så har han somnat direkt YES!! slipper iallafall att bråka med honom i fortsättningen hi hi!! så varje kväll som jag lägger maj så ber jag verkligen till gud att jag först ska vakna kl 06.00 men icke kl 00.30 (som en väckarklocka) skriker min älskling efter mat!! hoppas hoppas hoppas att jag vaknar först kl 06.00 imorgon!! då ska jag kyssa alla fötter jag ser imorgon *lovar*!!

har fått låna jennies (syster) gåstol som hon hade till villiam, och nu ska jag ha den till Jacob och det går riktigt bra faktist, visst han springer inte fram för han når inte riktigt ner, bara med tårna så lite lite kan han puta sig fram men han är förvånansvärt lugn i den! kan sitta upp till 15 minuter utan att gnälla och det är nog första gången! ni förstår Jacob är inte som andra babys (",)

  1. han tycker inte om att åka vagnen! men han älskar att vara ute i friska luften!
  2. han tycker inte om att åka bilen! som tur är så åker vi inte bil så ofta..
  3. han tycker inte om att ligga i sitt babygym! helt onödigt köp!
  4. han tyckte inte om att bada dom första 3 och en halv månad! men nu är det ok!
så lite förvånad blev jag allt när han gillar gåstolen he he...
han vill gärna stå upp hela tiden och helst vill han gå på mammas mage (",)

nej nu måste jag ner och städa min gamla lägenhet, har ju inte gjort det heller men som tur är så bor min lillebror där nu så de e rätt lugnt ändå!!
men lika bra så att det blir gjort..

lite bilder på min vackre prins självklart (",)

image18
första gången som mormor fick hålla Jacob, i Lund...

image19
Puss min Älskling!!!


image17
wooohooooo!!!

image20
min långa prins!

image21
överlycklig ja!!

image22

mormor varit i farten med läppstiftet aj aj aj!!

god natt gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja just det de fick jag ju, kollade mobilen nyss och minsann där fanns ditt nummer hahah, förvirrad ;)
Men jag skickar ett mess till dig imorrn så du får mitt nummer s¨å kan du höra av dig så fort lisa är hemma och du pratat med henne, jag kan alltid fast inte den 20e för då gifter sofie sig =)
kunde bowlat eller nåt och gärna ett glas vin eller 2 ;)

2007-10-07 @ 20:26:28
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: max olivers mamma caroline

hejsan.
min son gillar inte heller vagn babygym eller att åka bil,helst ska man bära honom,men gåstolen diggar han:)
söt liten grabb du har:)
mvh caroline

2007-10-07 @ 21:49:25
Postat av: Emma

sådär ja nu har jag precis slängt iväg ett sms till dig=)
ser fram emot att träffas och hitta på något kuligt snart kram

2007-10-08 @ 14:47:28
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0