Bada!!

idag har inte hänt så mycket..



med tanke på att min kille inte gillar att åka vagnen så tänkte jag att han kanske inte vill ligga ner så jag gjorde om vagnen till en sittvagn och tog på honom overollen och gick ut...
men som vanligt så gallskrek han.. han ville minsan inte sitta heller! han vet va han vill och inte vill
*men va han vill håller han för sig själv*
börjar bli lite tröttsamt, jag vill ju också ut och gå långa promenader (utan skrik) och bara njuta av det fina höstvädret för man vet aldrig när det tar slut....
det är så konstigt, jag förstår verkligen inte, Jacob gillar att sova i vagnen och han älskar att vara ute i luften (när han är så där vansinnigt arg så brukar jag öppna fönstret och då blir han knäppt tyst)
men dom två sakerna ihop gillar han absolut inte!!
det känns såå himla dumt när jag står ute på tomten och försöker få honom till att sitta i vagnen och han bara gall skriker så att till och med grannarna kommer ut och frågar hur det går.. PINSAMT!! vill ju inte att dom ska tro att jag är taskig mot honom, skulle aldrig falla maj in!!!
älskar honom så fruktansvärt mycket och skulle göra allt för honom!!
men jag vill ju bara kunna ut och gå med honom :(
nu har han tröttnat på bärselen också så nu får jag bära honom överallt, och jag ljuger inte om jag säger att jag har ont i varje led i hela kroppen, ryggen ska vi inte snacka om!!
och sen upp 3-4 ggr per natt tar ju inte heller kål på en ha ha...
jag vill SOVA SOVA SOVA!!!
sen kanjag ju inte lägga maj för tidigt heller för då är jag ju dödens trött på morgonen om jag får för många timmars sömn och jag vill ju vara så pigg som möjligt när min kille vill vara vaken...
nej nu ska jag sluta gnälla (",)



har iallafall badat lillkillen ikväll och det va mysigt, önskar bara att man haft badkar så att man själv också kunnat bada (kan ju inte hoppa i baljan ha ha)
är såå otroligt glad för att han tycker om det nu... inte helt hundra men en liten stund iallafall och det blir bättre och bättre (",)




image102
han skrattar inte precis men han skriker inte och det är huvudsaken haha






(mamma vill att du ska bli boxare och det ser ut som om du tränar på både med högra och vänstra)
kör hårt grabben (",)


vilken stor kärlek jag känner för denna underbara skapelse!!



god natt och sov gott!!!




Kommentarer
Postat av: sofie

Haj..Nawww så fin han e....*tårögd*
allt bra med er??

Ring maj ...puss

2007-10-15 @ 10:45:11
URL: http://www.barahonsofie.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0