äntligen (",)

har jag fått min kille till att somna, efter ett långt härligt bad och lite kvällsmys i soffan så ligger han i sin mysiga säng och sover!
ikväll är jag något så fruktansvärt trött att jag inte vet vart ja ska ta vägen så ikväll blir de tidigt.. ska ata en tur med rambo sedan ska jag ta en varm dusch och sen blir det ner i bingen och jag lär somna direkt, synd bara att jag måste upp snart igen för min prins har fortfarande inte förstått hur underbart skönt det är att sova en hel natt! nej för han ska upp mins 2 ggr men helst 3 ha ha!!
börjar bli lite sletet men va ska man göra! har ju själv gett maj in i detta! va ju faktist mitt eget val att göra detta själv och då ska jag minsann göra det också..

det går framåt med flytten, har hunnit med en hel del idag faktist men det finns mycket mer! har ju smygit lite och gömt lite (mycket) i mitt rum bara för att det inte ska synas hur mycket det egentligen är upps!!

måste lägga in lite bilder på min kille också ju, måste få skryta lite hi hi


image11
nybadad fast här är han lite mer än en månad gammal! har tyvärr glömt min kamera hos mina föräldrar så jag fick ta ett gammalt kort men lika söt ändå (",)


image12
den puss munnen är såå underbar!!
älskar daj min prins!!


image15
Min lille Jacob är väldigt berömd för sin väldigt utstickande tunga, säg någon som inte fått ett slick på kinden eller armen av den tungan ha ha.. och dregglar det gör han MASSOR!!


image16
på denna bilden kan man, dom som kan, se vilket land min prins kommer ifrån!!
säger en sak:
Seni seviyorum!!!
Öpücük öpücük yavrum benim!!


jaha de va allt för maj ikväll!! nu ska jag rasta hunden sen duscha och ner i sängen "längtar"

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0