vilar!

image242
nu vilar min lille pojke...
han är så gnällig hi hi, men det blir väl så när man är lite förkyld!
men det är inte så farligt ändå, fast det har kanske inte brytit ut riktigt ännu..

vile egentligen lägga maj hos honom och vilat lite
men jag känner bara en massa kli i halsen och vill hosta..
och då stör jag ju Jacobs sömn
och det vill jag ju faktist inte, då blir han ännu mera gnällig!

nej ja får väl vara uppe, kanske städa lite!
det behövs ju alltid!

emma kommer hit idag
hon slutar 3 sen ska hon ta bussen från stan
så hon är väl hos maj vid en fyra tiden... skulle egentligen betalat lägenheten i alanya idag men det hinner vi ju inte för banken stänger 3... men det fixar vi på torsdag!måste skriva ett mail till sibel så att hon vet att pengarna kommer på torsdag, hon tror att dom ska komma i början på veckan!

ännu en gång!
have a nice day!




image240

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0