väldigt sen morgon!!

image261


har precis vaknat, typ 30 minuter sen..

så man kan väl inte precis säga god morgon nu men det gör jag ändå!
för maj är det morgon he he...

ja ikväll smäller det flickor!!!!
fan va de ska bli kul..
jag längtar!
så längesen sist nu ju...






skulle vilja haft en svart bakgrund, där man skriver! så kunde man haft vit text kanske! eller rosa! för det märks väl inte att jag gilar rosa he he!!

tänk om jag fått en flicka! oj oj oj va hon hade badat i rosa!
kanske va bra att jag fick en pojke..
ÄLSKAR MIN POJKE!!


men jag önskar er alla en riktigt
mysig helg!!


image262



image260

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis. Man önskar ju alltid såklart det bästa för sina barn=) Men som sagt se till så dem gör ngt och så. mathildas utvecklingsstörning är pga dem upptäckte hennes ep för sent och att hon fick stooora anfall t slut. vill bara hjälpa dej o vara på d säkra före de osäkra. vart gör du annars ? kramar

2007-11-10 @ 14:55:31
URL: http://anderssonmadeleine.zoomin.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0