trött..

usch ja va jag är trött!
vill gå och lägga maj men det är knappt lönt innan Jacob ska ha mat, vet ju aldrig om det blir elva eller tolv!
och så är jag såå sugen på något mm choklad hade inte arit helt fel juh he he, men det har jag inte hmm eller föresten jag har ju kladdekakan som jag köpt till maj mormor och erik..
dom ska ju komma och hälsa på men dom vet inte när utan ringer samma dag som dom kommer så då är det ju rätt bra att ha något hemma att fika på!
nu är jag sjukt sugen på kladdekaka ju åhh va jobbigt!
varför kom jag att tänka på den nu då.. det är det värsta när man kommer på att man faktist har något gott hemma men egentligen inte borde... men vill, usch va jobbigt!!
ja ja får väl försöka glömma bort den gggoooodddda kladdekakan som ligger i frysen!!

idag har jag fått Jacobs sista kläder från josefsson hi hi, han har ju en helt ny garderob nu ju... slängde nästan allt han hade sedan innan, även om dom fortfarande passar så är det ju mycket roligare om det bara är nytt!
det jag sparade från det gamla va typ det jag löpte senast ja va i stan plus lite myskläder som han kan ha här hemma (",)

va hemma hos mamma idag, hela familjen samlad för en gångs skull.. inte för att det kommer att ske så ofta framöver pga att en i familjen valt att lämna oss, vilket är en väldigt stor besvikelse!
men jag antar att det är så det är att leva i en orättvis värld!
iallafall så bjöd mamma på god mat som vanligt, det blev kyckling, rödkål, sås och potatis..
inget avvanserat men så underbart gott (",)
och lillkillen va hyffsad lugn idag, hela dagen faktist, skönt med sådana dagar ibland..

förstår inte riktigt hur jag ska få in en profilbild på min blogg!
massa annat har jag klarat men inte profilbilden hmm något fel på maj kanske?

god natt alla!!

338683-169
lova ya!

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0