tjena!!

image266

det har hänt lite grejor i vår familj
och så har en av oss skrivit en novell om det som jag fick läsa..
skrattade så mycket he he..
tänkte lägga upp den så kanske ni också får ett gott skratt (",)
men man måste läsa med lite humor!
allt som står där är inte sant
75% sant 25% påhitt
men jag har inte den här utan ska hämta den imorgon hos mamma
glömde göra det nu när jag va där..

pussade masssssa på lillkillen iallafall
han sov när jag kom men han vaknade nästan direkt
hörde väl att mamma kom hi hi..

nu måste jag hoppa in i duschen..
ska duscha Läääännge!!!
det hins ju inte med när man är mamma


ha en fortsat trevlig kväll!!!

image270




image260

Kommentarer
Postat av: linda

ja i lund e dom duktiga maja hon kom ut där och vårdas där när vi ligger sjukhus vikket vi gör väldigt ofta... vet inte redigt om det kommer reda upp sig men vi hoppas på det iaf... dom säger det iaf men jag vet inte vad ajg skall tro på.. går ni på kontroller o så å¨djursjukhuset??
alltså csk?

2007-11-10 @ 18:18:01
URL: http://www.majazippert.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0