Tisdagen den 28 november

idag är isabells födelsedag!! grattis grattis grattis... kul ska de bli på lördag hi hi...
sitter och grejar med min maskeradutstyrsel där uppe, men kände för en liten paus..
det tar lite tid men det kommer att bli bra, det hoppas jag och jag tror faktist det he he...

ja jag har ju inte bloggat på ett tag...
i helgen så har det varit marknad, va där en sväng med jacob, rebba, emma och tess..
hittade inget speciellt, lite godis och mandlar mmm mm...

har julpyntat allt nu, så mysigt är det!! ja har ju inte tid i helgen så jag fick ta det lite tidigare.
men nu är allt framme he he, gardiner, ljusstakar, stjärnor, tomtar, grisar, renar och snögubbar hi hi ja ALLT är framme he he.. sååå fiiint ja har det!!! älskar verkligen att få pynta!!
nu är det bara granen som fattas, ska ha en riiiktigt stor gran i år (",) en kungsgran eller silvergran får det bli, dom håller ju säg länge också så den kan man nog få in 2-3veckor innan jul hi hi hi...

idag har jag, jacob och tess varit i stan.. köpt present till isabell..
och tess handla lite kläder oc annat smått och gott...
jacob sov mesta tiden i stan, va en stund som han va vaken och gnällig på men ja fick honom till att somna om igen.. han är så gråttig och gnällig utav stesoliden, fick en på morgonen, hade inte fått sedan i lördags så han va lite extra gråttig ikväll..
men han somnade på 30 minuter ikväll och det va skönt faktist, brukar bli upp till 1 timme till en och en halv...
men nu sover han så söt så..
ska också lägga man snart tänkte jag, för om det blir en likadan natt som natten som va så måste ja få sova...

ska till bvc imorgon kl 8.30 på läkarkontroll..
hoppas att jag kan få lite tips innan jag får "spel"... vet snart inte va jag ska göra... är såå trött... så sleten..

igår så va vi på csk och gjorde ett nytt EEG... typiskt så hade jacob knappt några ryckningar, en liten och en lite mer men inte som han brukar hemma! visst är det typiskt, de e precis som om han vet att nu ska jag inte rycka..
trodde kim skulle ringa idag och ge svar men han jobbade kanske inte, kanske han ringer imorgon, hoppas det!
sen vill ja ha kallelsen till MRn så att jag vet när det blir av, vill ha det överstökat så att jag får reda på vad som är fel på min underbara lilla prins.. vill att han ska slippa sina ryckningar..
vill få ett slut på det här!!

mamma och pappa har funnit tillbaka tillvarandra igen (",)
dom ska börja om, men inte i sverige utan dom ska flytta till danmark..
så nu ska huset säljas, kommer att kännas lite skumt att snart är det inte vårt hus längre..
det är någons annans hus! skumt....

ja sen nästa år så blir det till att ta körkort, ett STORT måste!!!
mend et ska jag nog fixa, får ta en intensivkurs...
måste bara fjäska för mina söta kompisar (",)
kan ju behöva lite barnvakt ju he he...

ha det bra gott folk!!!
god natt...




Kommentarer
Postat av: Tess

ja e arbetslös i mars.... etta passa jacob :)
fjäska för dina vänner.. dummaste ja hört... ;)

2007-11-28 @ 23:01:21
URL: http://killertess.blogg.se
Postat av: Anonym

hejhej ! började undra varför du inte skrev bloggar mera hihi. hoppas de snart kan göra ngt åt lillen ryck gumman, förstår dej mkt väl hur du känner:( pusskram

2007-11-29 @ 08:18:43
URL: http://anderssonbladet.zoomin.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0