telefonsvarare...

söndag nu och helgen har sprungit iväg, veckorna bara springer iväg! man hinner ju inte göra något alls känns det som... 
ja och det blev inget städ igår trots att jag hade absolut inget att göra, va nere hos lillebror och hämtade mina tomtar som jag låttit stå kvar, snart får man ju julpynta hi hi..
när brukar ni börja julpynta? inte bara gardiner utan allt? tomtar, julgran, gardiner, ljusstakar, stjärnor ja allt?
jultokig som jag är så plockar jag fram allt den 1 december he he.. innan när jag hade plastgran så åkte den fram samtidigt, men nu närman kör på riktig doftande gran så får man ju snällt vänta tills lite närmre hmm..
men när brukar ni köra in julen hos er då? (",)





vad ska ni köra för stil på er gran i år då?
1.

                             2.                  

3.
         4.

och så ska vi inte snacka om den underbart goda julmaten mm mmm



och gröt mmmm......



och alla ljus...



ja allt som har med jul att göra är helt underbart (",)
1 månad och 20 dagar kvar nu ju...



då har jag ringt och pratat in på kristinas (bvc) telefonsvarare och sa att jag ville avboka nästa kontroll för jag har inget förtroende för henne och att jag vill ha caisa istället..
sen ringde jag och pratade in på caisas telefonsvarare och sa att jag ville ha henne så hon ringer väl i veckan (",) skönt då har jag fått det gjort, jag är sån att om jag ska göra något så måste jag göra det när jag kommer på det annars blir det aldrig gjort he he....
tror nog att kristina kommer att ringa hon också, vi får väl se...

nej nu måste jag gå och roa min lille kille (",)
inte alltid han gillar att jag sitter vid datorn he he.. de e ju inte kul alls tycker jacob...

hej hej alla!!

338683-164








Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad menar du vännen?
När jag själv kollar så är den inte borta?
Kram

2007-11-04 @ 17:41:47
URL: http://beskan.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0