tänker..

..inte berätta om helgens bravader!!
blev för mycket alkohol, det ända jag säger!!




image275


image277har varit hos mamma så därför jag inte skrivit på ett tag..
har heller inte kunnat lägga in dagens bild, men jag gör det snart!

jacob har ätit jättebra dessa dagar, har ju inte velat det inte!
 men det är ju inte så konstigt när maten absolut inte smakar någonting!
men nu så fick han ju 5-6månaders mat och det har han visat att han tycker om (",)
så nu har jag köpt hem lite olika sorters så att han kan få testa..

sen bestämde vi också att jacob ska få vara hos sin mormor 1 dag/natt i veckan, dels så att jag ska få sova en hel natt och för att jacob och mormor skimage277a lära känna varandra bättre..
har ju tråkigt nog inte funnits tillfälle för det sedan jacob föddes.

 för har det inte varit det ena så har det varit det andra!
men nu mår min mamma bra igen och hon ser verkligen pigg ut,
 är så skönt att hon kommit på benen igen och börjat jobba och allt...
det va mormors egen ide att hon ville ha jacob 1 gång i veckan och självklart ska hon få det, skulle det vara något så bor jag bara ett par minuter ifrån ju...

det hade iallafall gått bra i helgen så det lär det göra hädanefter också!!

tänkte lägga ut lite bilder från lördagen, inte så många men några!

image278image280image281








                     JAG                                      EMMA OCH JAG                          TESS OCH EMMA


och lite nytagna bilder på min underbaraste prins på denna jord!!!






image289
hmm vill inte riktigt sitta still...


image292



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt han är sån jamas har min gossse mä :)

2007-11-14 @ 00:05:39
Postat av: Anonym

anonym: ja den är så söt (",) en riiiktig tiger he he..

2007-11-14 @ 01:31:54
URL: http://jacob070527.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0