tankar...

image347


                                                          mycket som snurrar runt just nu!

image348vet inte vad som kommer att hända i framtiden,
 jag hoppas att det blir bra!

önskar att denna månaden tar slut,
då lär jag nog sitta med fler svar..
image353
idag ska Jan ringa,
ska antagligen åka in nästa vecka och göra nytt EEG..

men som sagt det vet an ju aldrig,
har ju redan fått en tid till den 27nov..

jag är så rädd för att det ska vara något som jacob blir lidandes av, det sista jag vill!



men samtidigt så är jag evigt tacksam för att han finns hos maj! att han klarade den svåra starten!
för tänk om... mmm tänk om han inte gjort det..
usch hemske tanke!!
image350
image349image353
kanske han är lite sen i sin utveckling hmm va vet jag!
jag har ju inte haft barn innan!
jag menar det är först nu som han går med på att ligga på magen, men inte för länge!

när brukar dom sitta själv? när brukar dom stå med stöd?
va man läser i andras bloggar så finns det många starka små bebisar men min kille är snart sex månader och visst han är stark i benen men ställer jag han upp mot ett ryggstöd så pladask så ligger han igen!
image353image353image353
ska nog inte oroa maj för mycket, men det är väl klart man gör!
fan ja vill bara att tiden ska försvinna! tills jacob är 1-2år så att man vet lite mer.. om han blir lite svagare i ena armen eller inte? eller tills han börjar skolan så att man får reda på om han får problem med att läsa kanske..
vill veta om han har lite svårare för att lära sig eller om han kanske blir ett litet geni..
det är ju sånt man inte vet!  men man vill veta!!!

även om det inte spelar någon roll så vill jag veta iallafall för jag tycker att det är sjukt drygt att ha tankarna i mitt huvud om va som kommer att hända eller inte hända!!!

image353image351 image353
man får ta en dag i taget helt enkelt..


fast jag hade inte tackat nej till om att dom ringt och haft svar på alla mina frågor..

image354 image355 image356 image357 image358

image359

image352





Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch när jag läser detta känenr ja så mkt igen mig hur du tänker och känner, jag vill inte va ngn jävla moraltant hoppas du inte ser mig som en sån. Men jag har ju levt me min lillkicka nu i 3år snart o vet en hel del osv. tveka ALDRIG och prata med mej om det är ngt, jag vill hemskt gärna hjälpa dej och finas där för dej alltid. hoppas du verkligen säger tillo m duvill prata. så kan jag kanske hjälpa dej lite med dina små frågor som du har ! kramar i massor/madde

2007-11-16 @ 16:43:37
URL: http://anderssonbladet.webblogg.se
Postat av: Anonym

hoppas allt löser sej för oss båda med våra diamanter =)de e lungt stressa inte =)

2007-11-16 @ 17:23:51
URL: http://anderssonbladet.webblogg.se
Postat av: Anonym

förresten vännen, alla barn utvecklas olika ...men ta upp alla de frågor med dr kramar

2007-11-16 @ 17:28:13
Postat av: Emma

åå Linda när jag läsr här så vet jag exakt hur du känner dig!!!
För varj sak som Vera gör så blir jag så glad, et är något extra för mig när hon utvcklas, om man jämför me andra föräldrar som inte behöver gå runt och oroa sig hela tiden för sitt barns utveckling!
Men du, jämför aldrig jacob med andra bebbar för alla är så himla olika jag höll på så innan men man blir ju knäpp i huvudet då ;)
sen kan jag säga oxå att det sägs att killar är senare i utvecklingn oftast, oh det ser man ju även i vuxenlivt haha ;)
Som oktor kim sa till oss, va glada att vera är en flicka, ha det varit en pojk så ha hon aldrig klarat sig med 7 minuters syrbrist!
Jag tror allt kommer bli bra med jacob, och vera hållr tummarna =)
kram
p.s adda mig på msn om u vill :[email protected]

2007-11-17 @ 18:56:34
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Hanna

Vilken vacker bild.

Min förste son som är snart fyra år kunde krypa vid sex månader, gick vid tio månader. Mycket tidig med allt.
Min andre lille kille är 10 månader och han kan inte krypa, han kan inte dra upp sig själv. Så han är sen men det behöver inte betyda att det är något fel, alla barn är ju olika. Jag har inte läst hela din blogg så jag vet inte vad som hänt din grabb (eller inte hänt).
Men jag hoppas att allt löser sig till det bästa. Kram

2007-11-18 @ 22:42:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Hanna

Nu har jag läst om din förlossning och Jakobs tuffa start. Hoppas verkligen att kramperna slutar.

2007-11-18 @ 22:51:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0