sova

image250

ska jag göra nu!!

ska bli skönt at få sova ut..
det va riktigt längesen jag gjorde det!

men imorgon är mobilen på ljudlös så ingen kan väcka maj!

va skönt det kommer att bli..



image251har ju inte berättat att jacob slutat krampa!

jätteskönt nu när han får medicin..
dock inte den han ska ha sen men så länge..

hoppas han får samma som han hade när han va liten liten.
den va bra, det vet vi!!




image252
imorgon ska bli en riktigt rolig kväll!!
det har jag bestämt!!

många foto ska jag ta!
så dom får ni se på söndag (",)

måste bara kolla igenom kameran
så att den är rätt inställd
vill ju inte ha en massa suddiga..


image253

men jag önskar alla en god sömn
för det lär jag få..

eler vem vet, jag kanske vaknar kl 7
som Jacob..

nej! nu när jag får sova länge så ska jag minsan göra det också!!!
men sov gott alla trevliga bloggare!!!

vi ses imorgon!!


image254





image248










Kommentarer
Postat av: lINDA

FIN BLOGG

2007-11-10 @ 19:06:44
URL: http://lindaass.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0