ovetande...

kim har då ringt maj för en halvtimme sedan och dom har fått svar från lund och ja hmm vi vet inte mycket mer nu heller..
så nu har jag fått i uppgift att fram tills det att vi ska på 6månaders kontroll så ska jag skriva ner alla klockslag då jacob har ryckningar... och det lär bli många blad att ta med sig, ska ju ite dit försen i slutet på månaden... skulle det nu va så att ryckningarna blir mycket värre så skulle jag självklart ringa igen..
ska även göra nytt EEG och då skulle man helst vänta ett par veckor såå då gör vi nog det i samband med läkarbesöket i slutet av månaden...

så nu sitter jag här, jacob ligger och vilar och jag funderar på allt som hänt!
FaaaaNN livet är bra rätt orättvist ibland! har inte Jacob varit med om tillräkligt eller!!
det finns fan ingen gud!
hatar att inte veta vad det är som händer, vill ju veta vad som händer inne i jacobs lilla lilla kropp!
men något är det för annars så hade vi inte skullat göra om EEGt igen..
ja va vad det kim sa, typ "
jacob hade väldigt många ryckningar under tiden som vi gjorde EEG på honom och nu har vi haft den absolut bästa till att läsa av resultatet och han blir heller inte riktigt klok på vad det kan vara, vissa av ryckningarna va inget men sen hade vi några som man kan kalla för muskeldragningar och det är dom som dom inte blir klokare på.."
så nu är det bara för maj att skriva ner alla klockslag som jacob har ryckningar på, så att det blir någon reda med detta jädrans skiten! så att jag kan få reda på om det är något, vill ju kunna ge honom medicin så att han slipper sina ryckningar! det sa kim till maj också att ifall jag märker på jacob att det blir värre så skulle jag ringa och då skulle dom ge honom stesolid..

usch vad jag hatar att INTE veta!!!

min prins!


älskar honom något fruktansvärt mycket!!

Kommentarer
Postat av: jenny

mmm underbart söt e han =)

2007-11-05 @ 18:49:15
URL: http://jennssan.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0