mmm....

image317hej alla pigga och glada!
även ni andra (",)

idag är det torsdagen den 15:e november, 15 dagar kvar sen får man julpynta hi hi..
39 dagar kvar till julafton mmm...
det ska bli så kul och fira jul, jacobs första ju!!

sen är det ju nyår om 46 dagar...
undr var jag ska fira den hmm..

lite tråkigt för den gåstolen som jag ville köpa till jacob, visst den fanns i kristianstad men den jätteplastig ut och den kunde inte svänga så då fick man köra rakt fram hela tiden, hur kul är det då hmm...
men dom ska ha en likadan på ekohallen men den skulle vara stor och klumpig, men hjulen kunne vända iasllafall..
jaha vi får se va ja köper då..
ville ju haft den men men..



vill ju egenrligen inte skryta om min son här på bloggen för det är nog en otursblogg ha ha..
allt jag berättar om jacobs framsteg i bloggen, får jag tillbaka nästa dag..
men nu har detta hänt 3 nätter så nu måste jag ju kunna berätta det utan att det händer något!
detta är tredje natten som jacob bara är vaken EN gång... det är såå skönt och jag känner maj så mycket piggare också (",) helt underbart...
så ja nu får jag se om detta verkligen är en otursblogg eller inte he he...


image318

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt att du får sova mera:)

2007-11-15 @ 08:48:12
URL: http://anderssonbladet.webblogg.se
Postat av: Emma

heeej linda!
vet du vad!
Kim förbjöd oss att köpa gåstol!!!Ett tips porata md han först det hade nåt me barns fötters utveckling å göra=)
kramis

2007-11-15 @ 10:13:24
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0