Lycka!!

insåg idag hur lycklig jag är!!
att jag har jacob är nog det bästa som hänt maj (",)
att han överlevde det svåra han gick igenom dom 3 första veckorna är helt otroligt, det måste ju betyda något!
min kärlek till min underbara son är så otroligt stark att jag nästan kan bli rädd själv..
men det är väl så det ska kännas antar jag..
ibland kan jag bli så otroligt trött på honom och hans skrikande hela dagarna men som jag samtidigt är så glad för att han skricker, som läkarna säger "
hellre att dom skricker än att dom inge ger ifrån sig ett ljud"
och det kan jag ju hålla med om..
jag är glad för att han skricker för tänk om det varit helt tyst här i min lägenhet istället, ja tänk om det hade gått så illa usch!!
vilken jädrans tur jag hade där..
och även om svaren som vi väntar på inte skulle vara något bra, så finns det ju alldeles säkert medicin till det..
hellre att han får äta medicin hela livet än att han inte funnits alls..
när vi va i lund så pratade vi med läkarna och dom sa att
"även om jacob klarar detta så måste ni vara medvettna om att längre in i framtiden så finns en risk att han kan få någon form av handikapp, behöver absolut inte hända heller men ni ska ända veta"
så jag vet fortfarande inte idag om vad som kan hända min kille...
men huvudsaken är ju att han lever och det är jag tacksam för..
även dom stunderna som är jobbiga och han bara skricker hela tiden, även dom stunderna är guld värda för maj!!!
det är bara så jobbigt att gå här hemma och inte veta vad som är fel, och jag vill bara att kim ska ringa och ge maj ett besked på vad det kan vara....
och jag hoppas för jacobs skull att det inte är något han blir lidande av (men det tror jag inte)

MIN KÄRLEK

image230
(på neonatal i lund)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0