kan inte va rätt!!

är det verkligen rätt att en fem månaders bebis ska ha över 100 ryckningar på en dag!
mellan 08.40 - 20.20 har jacob haft 122 ryckningar..

image237så här ska jag fortsätta att skriva upp och skriva upp i nästan en månad, lite mer än 3 veckor, varje tidpunkt som jacob rycker! och sen ska jag ta det med maj till barnläkaren kim och så ska dom försöka göra en tolkning på vad det kan va, om det är flest ryckningar just den tidpunkten eller en annan tidpunkt!

huvudsaken är ju trots allt att dom får reda på vad det kan vara..
än så länge så har han inte reagerat på ryckningarna, typ att han blir rädd eller ledsen, gör han det så skulle jag ringa till kim igen och då får dom ge han stesolid..





Kommentarer
Postat av: mojsan

vad jobbigt på en sån liten kille :/
hoppas det löser sig och blir bra eller iallafall
bättre :)

2007-11-05 @ 22:34:55
URL: http://axeln.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0