josefsson/ellos

image303
nu har jacob lagt sig till att vila lite...
han åt jättebra till middag!
idag bjöd jag på dillkött och efterrätt på massa frukter
och så äppledricka till!
men han va nog hungrig för han drack 150ml ersättning också..
så jag tror han sover länge..

och så badade jacob innan middag
och jag tror nog att han gillade det allt he he!
inte vanligt men ibland funkar det..
min kille gilar inte när man gör samma sak för ofta
nej det ska hända massa!

här är lite bilder (",)

han gillar oftast sin vagga på morgonen
image306


innan badet, i fotöljen

först glad sen...
image315


och så lite bad!!!

och så lite allvarlig
image309


efter badet!!

brukar skrika, men inte idag (",)
image312



smarta Linda tänkte ju inte på att ta kort på när han äter!!
får bli en annan gång!

nej nu ska jag ägna maj till lite nätshopping!
vet ju inte va jag ska ha på julafton eller nyår!!

hörs senare!!

image316


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken söt liten bebis.

2007-11-14 @ 17:04:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0