igen...


då har man internet igen (",)
och det är så skönt!!


image369
helgen har varit lugn..
i fredas så gjorde jag inte så mycket
städade gjorde jag och det är ju skönt..
i går så va tess här och vi lagade mat,
eller ja tess gjorde det!
blev korvostroganoff och det va gott!!
sen när jacob somnat så kom min syster hit så
att vi kunde gå hem till tess och kolla på
världens bästa film, jag lovar!
"ladder 49"
när den va slut så traskade jag hemåt igen...

lagom tills ja skulle lägga maj så vaknar ju självklart jacob!
gjorde allt för att försöka få honom till att somna om
oc
h varje gång så vaknade han efter 5 minuter så när
klockan blev 2 så gjorde jag iordning flaskan!
sen sov han till halv 7
skit va ja va trött då!!
men nu har ja vilat lite på förrmiddan
så nu är jag pigg igen..

jacob sover middag nu, 1 timme nu så han vaknar
väl snart... om 30 minuter gissar jag..

snart kommer nog lisa hit, har ju kmmit hem nu från turkiet!
man hinner ju aldrig träffa den tjejen för är hon inte
på sjön så är hon någon annanstans..
ska bli skönt när hon börjar jobba 16 dagar

och är ledig 16 dagar..


image370
skulle igentligen vatt barnledig idag men det
blev imorgon istället...
mamma skulle passa villiam imorgon så då tar
hon jacob också..

snart är det dax för julpyntet att tas fram hihihi
längtar!!!!


igår när tess va här så passade jag på att
plocka ner dom gamla gardinstängerna
(om man kan kalla det gardinstänger =/)
så fullt de va.. hur man kan ha haft dom innan
det fattar jag inte...


nej så imorgon när jacob är hos sin mor
mor så ska
mamma linda sätta upp sina nya stänger (",)

nu har vi bestämt datum till att åka till ullared!
det blev måndagen den 3december..
då ska tant tess passa jacob (",)

föresten, jacob låg i sitt babygym imorse
whiii.......
inte länge men en liten stund och helt själv!!

jag skriver mer ikväll...
om jag får tid över (",)

annars hoppas jag ni får en bra söndag!!

puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fräck bakgrund hihi =) kram påer

2007-11-18 @ 22:29:26
URL: http://anderssonbladet.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0