idag..

är vi hemma och hälsar på hos mormor, moster är också här (",)
har ju inget internet, IGEN! sjukt drygt att inte ha det ibland och så ha det ibland hmm...
så gjorde vi pizza och det blev inte gott för 5 öre, usch...
de va nog själva pizzadegen, den va köpt i danmark och så kan det ha varit osten, den va heller inte så god!!
jacob ligger och sover, skönt för han är inte alls på bra humör, så skönt att vila öronen ibland (",)
blir minsann inte klok på hans ryckningar, dom blir bara värre och värre, och inte va det någon läkare som ringde igår så vi får snällt vänta tills på måndag antar jag..
vill ju veta va det är, så att jag kan göra något åt saken, köpa medicin till honom! vill slippa dom här ryckningarna ju.. obehagligt när man inte vet va det som är fel på sitt barn ju..
jag tror inte att det är krampor men något måste det va för det började med så lite och är så mycket nu...
jag hoppas att kim rnger på måndag och ger maj ett posetivt samtal...

lördag va det idag och vet inte alls va ja ska göra..
blir väl som vanligt, fast utan internet så det kommer att bli riktigt drygt ikväll...
får väl ta och städa, men hur kul är det på en lördags kväll??

igår va tess hemma hos maj och vi åt lite gott och tittade på film "livsverket"
så otrolig bra är den, den borde ni se (",)

hoppas ni andra får en trevlig helg
själv ska man gå i undrans värld!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo ganska bra gick det. Du sa ju att det var enkelt, så jag provade mig fram lite. Och vips så jo det gick. =) Tack för ditt tips. Sköt om dig. Kram

2007-11-03 @ 21:20:06
URL: http://beskan.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0