hemma igen!

så då va man hemkommen igen!
har varit inne med jacob på sjukhuset och gjort lite prover..
fick göra EKG och EEG
och något stressprov med en lampa för att se hur han hanterade det, så att han inte har epelepsi (eller hur det stavas) men det reagerade han inte på alls så epelepsi har han inte, trodde jag inte heller men det va något dom bara kollade för säkerhets skull..
men EKG och EEG har dom skickat till lund för avläsning så nu väntar jag bara på ett samtal ifrån dom, kan bli antinge idag eller på måndag som jag får reda på ifall han fått tilbaka sina kramper..
har nämligen haft väldigt mycke rykningar i kroppen nu ett par veckor men min jubbelidiot på bvc sa att det är helt normalt så därför jag inte kollat upp det..
men en kompis mamma sa till maj att jag skulle kolla upp det med en barnläkare så jag ringde till kim och han sa att pga hans bakgrund så måste man kolla upp va det beror på..
så jag ska ringa till henne på bvc och säga ett och annat och avboka nästa kontroll och börja gå till en annan istället.. måste ju känna att jag kan lita på hon som har hand om mion som ju! jävla kärring rent ut sagt!!
hon vet ju också va jacob varit med om och borde vara lite mera observant med vad som händer kring honom, blir så jävla förbannad!!
men det är inte första gången jag känt att jag kan lita på henne...
ska bli skönt att slippa gå till henne!!
hoppas nu bara att svaren är bra, vill ju inte att han ska krampa mer, hoppas att hans rykningar bara är något tillfälligt iallafall och att dom försvinner snart igen..



Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch då gumman!! Kan førstå att du ær nervøs, jag håller alla fingrar och tår hær ute.. Det lovar jag!!.. Alla mina tankar ær hos er! Love you, pussa lill killen jætte mycket från mig! Nu kommer ja snart hem, med din lilla men vælmenta pressent.. Miss you Puss

2007-11-02 @ 19:28:11
URL: http://turbobasil.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0