Helgen..

image282

i helgen kommer jag att må som en prinsessa
fast dock utan min prins..
han ska vara hos sin mormor (",)
jag ska ha han på dagarna självklart..
men på kvällen och natten ska han va hos mormor..
så på fredag ska jag bara ta det lugnt och njuta, speciellt
på natten då jag slipper gå upp och ge jacob mat..
sen ska jag leka med honom på lördag dag sen på kvällen
ska jag hem och göra vid maj för vi ska ut.. wow..
image283händer inte allt för ofta nu för tiden
men det kommer att bli kul hi h..

det va faktist mormor själv som kom på ide´n
hade tänkt hoppa över utgången för att jag inte ville
fråga efter barnvakt men så när mormor va här så sa
hon det själv..

hon skulle ju ända passa jacobs kusin så då kunde
hon ju passa lille jacob också ju...

jag är ju egentligen bara ifrån honom under tiden som han sover
så han lär ju inte sakna maj he he...
och någon timme på kvällen och på förmiddagen så klart..

längtar tills på lördag iallafall
skönt att få komma ut och träffa lite trevligt folk (",)
visst träffar jag trevligt folk i vardagen med ju, mina vänner såklart!!
men lite annat folk kan ju va kul också..



image284
image248

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0