hej hej...

image264hej hopp!!!

är alla lika glada som maj?
min son har inte krampat idag och han har inte fått
stesoliden heller....

men man ska ju inte ta ut något i förtid men det va bara så skönt när mamma berättade det för maj!!

har pratt med en jätte trvlig tjej på msn, som har det svårt med sin tös som har ep..
känns skönt att prata med någon annan som vet hur det är...

mend et är skrämande vad världen är orättvis ibland!
varför ska sånna små oskyldiga liv råkaut för något sådant här?
va har dom gjort gud?

sen vissa kan både knarka och supa som galningar och inget händer deras..
(inte för att jag önskar det, ingen är värd det)
men här dricker man inte, man knarkar inte och man slutade röka och vad händer?





jag bara vill att allt ska bli bra igen!!!




image265
älskar min prins så fruktansvärt mycke!!!
nu kommer mamma snart och ska pussa massa på daj!!!



ska ner till affären och handla lite till mamma!!
en är det nog dax för maj att göra vis sig lite!
fest ikväll!!


va ska ni hitta på denna lördagen då???


image263


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0