god eftermiddag!



klockan snart 4!
killen sover och jag sitter här som vanligt när jag får en stund över!
kanske inte så bra men va faan de skönt att sitta och skriva av sig lite!
imorgon ska vi till bvc och jacob ska få sin andra spruta, så det kommer nog till att komma några (många) tårar rullandes på hans kind, han tycker ju inte om det :(
men det måste ju göras så jag får väl bita ihop, tycker inte om när han är ledsen ju..

skönt är det iallafall att jag fått en ny barnskötare (",)
hon andra va så jädrans ointresserad verkade det som..
image269"oh nej det är helt normalt"
ja eller hur..
hade ni tyckt att det va normalt om ett barn får ryckningar runt 130 ggr om dagen?
inte konstigt att jag inte vill ha henne!

en gång när jag va där, tror jacob va ca 3  och en halv månader..
då sitter vi och pratar om hur arg jacob är och vilket humör han har (kolik)
han bara skriker och skriker hela dagarna!!
då berättar hon om några droppar mankan köpa på apoteket som gör att man får mindre magknipp
visst fine! jättebra ju..
men sen när vi ska gå därifrån så för ovanlighetens skull (just då) ger jacob henne ett riktigt stort leende
vet ni vad hon kläcker ur sig då??
"åhh är han alltid så här glad"
ursäkta!!!!
har du inte lyssnat på maj eller!!

redan då kände jag att ja inte ville ha henne men jag tyckte att det lite lite för liten grund till det..
men nu har jag fått en rejällt bra anledning!!
ringde till henne i söndags och pratade in på telefonsvarare *feg*
och sa precis som jag tyckte och att jag inte hade något förtroende för henne!!
och hon har inte ens ringt upp för att typ be om ursäkt eller något...
men men thats life!!

så imorgon får jacob träffa en ny tant (",)


nu går vi mot kvällen!
hoppas alla får en trevlig kväll..
göra något speciellt??


image270

image240

Kommentarer
Postat av: amina

självklart ska du ha bildbevis på det:D
Jag använder knappen print scrn, oftast sitter den på översta raden på tangentbordet. Sen klistrar jag bara in bilden i Paint!Lycka till!

2007-11-07 @ 15:52:16
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej =) Jag ska göra något välldigt speciellt, pojkvännen! =) Ha en bra dag/kvällen.

2007-11-07 @ 16:33:22
URL: http://www.prinsessancaroline.blogg.se
Postat av: jenny

Tyckte jag att du gjorde alldeles rätt i!
Tänk dom som inte vågar säga till el byta =/
blev nog Jacob glad för ;)
Ja ska bara hem efter jobbet ikväll (slutar 22.30) ska städa å sen raka vgen ner i sängen... är trötter, har jobbat hela dagen! Speciellare blir de i helgen eftersom älsklingen kommer hem från jobbet då =)
Kram

2007-11-07 @ 17:31:42
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: sofie

"Gissa leken" på bloggen min, kom in och gissa;)

2007-11-07 @ 17:41:36
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Emma

men gud då,får hoppas den nya damen är snällare och uppmärksammare...den andra verka ju helknäpp! =/
ha en bra kväll

2007-11-07 @ 18:30:31
URL: http://thabojan.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0