Fredagen den 23 november...

shit imorgon är det bara 1 månad kvar, sen kommer TOMTEN!!!!
fan va de ska bli kul, jacobs första jul hi hi hi... längtar!!!

det blev ingen öppen förskola idag för jacob sov verkligen inte bra inatt, han vaknade kl ett och två och fyra och fem och sex, sen sov han till åtta och vi skulle vara där kl nio.. plus att han va inte på sitt bästa humör så jag skickade iväg ett meddelande till söstra min och sa att vi hoppade över det..
men sen när jacob fått lite gröt så va han lite gladare så då tänkte jag att om jag snabbar maj så kan ja och moste mötas typ kvart i nio... så jag ringde till söstra min igen och då låg hon och sov... för när hon skulle väcka villiam så va inte det uppskattat och han blev ledsen så ville han ha mer välling och det fick han sen somnade han om... så mamma jennie beslutade också för att strunta i det!
men men vi får ta det nästa gång istället eller hur söstra min/moster/mamma jennie???
sen får vi bestämma när vi ska till badhuset igen ju?!

jaha då va det helg och ja har inget internet för på helgen e bror min ledig och då lanar dom hela helgen så då finns här ingen tillgång till nätet...
man ska väl ha max tur om man prickar in lediga stunder till datan och jacobs vilotid.. tror inte det går!
i helgen så ska mina julgardiner komma upp, strunt samma att det är en vecka för tidigt!
nu har ja ju absolut inget att göra i helgen när jacob lagt sig så då kan ja ju fixa med det ju...
fan va kul!!!!!! längtar tills söndag för då är dom uppe alle sammens!!

nej nu måste jag väcka bror min för han bara sover och sover...

puss och hej!!

Kommentarer
Postat av: Vanja Litbo

Hej...
Såg att du hade en blogg så jag var tvungen att titta in, Grattis till Jacob,och ja hoppas efter att ha läst din blogg att allt går bra på MR. Ska hålla tummarna för dig.
Sköt om dig!
//Vanja

2007-11-23 @ 16:32:18
URL: http://vanjal.blogg.se
Postat av: Vanja

Hej igen.. Nej jag bor i stockholm numera, eller precis utanför. Flyttade hit några månader efter min skilsmässa så, å nu e ja sambo med en underbar pojke. Ja har fått cancer i livmodern, men en operation till sen skall de vara borta lovar de i alla fall, så ja hoppas de. Ja hoppas allt bara e bra mer er förövrigt. Kram

2007-11-23 @ 22:21:57
URL: http://vanjal.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0