Fredag!!

image360


och vad händer ikväll då?
fredag och allt.. borde man umgås med sina vänner!
men som mamma så får man va hemma (",)
kan ju inte ut och roa sig varje kväll inte he he..
nej ja e glad om det blir en gång varanan månad..

image362nej så ikväll så blir man utan internet
så jag får väl ta och städa!
det skadar ju inte precis
hinner inte med så mycket städ om dagarna
hmm kan bero på bloggandet ju
så jag ska inte gnälla heller he he..

snart vaknar väl lillkillen
och då e de slut bloggat för min del!
jag hoppas jag får tillbaka internetet imorgon igen.


shoppade lite kläder på ellos igår kväll (",)
image363
så nu har jag som jag kan ha på både julafton och nyår, skönt!
slipper jag att tänka på det ju...

på söndag ska mormor passa jacob!
hon ska ha honom tills på måndag..
kan ju va bra för lisa kommer hem på söndag så då e ja helt barnfri!
längesen ja och lisa umgicks utan lille jacob he he!!

natten till idag så sov jacob ända tills kl 3

så drack han en flaska och sen sov han faktist ända tills kvart i 8
och det är längesen han sov så länge he he
men det va skönt!
så detta är nog ingen otursblogg ha ha
för om så hade varit så hade jacob spökat hela natten he he

skönt med när man vet hur han sover, kan man sitta uppe lite längre om man vill det ju (",)



image364
lillkillen har vaknat nu, ligger i sin vagga och lullar för sig själv..
skönt när han kan ligga där en liten stund så att mamma får skriva färdigt!
jobbigt att skriva med en hand ..
skulle väcka lillebror halv 5 men han va dödens död när vi kom ner till honom he he
(lillebror bor i min gamle lägenhet, under maj)
så han fick sova lite till så nu ska vi snart gå ner och väcka honom!

nej jag får nog avsluta innan jacob blir arg i vaggan!
vill jag inte precis för då är hela kvällen förstörd :(



men jag önskar er alla en riktigt trevlig helg och njut av den!!!

snart kommer alla julhelgerna hi
hi hi
gud vad jag längtar till julafton då!
och till förste advent!
julpynt hit och dit whiii...

snart ska vi till ullared också och det va riktigt längesen jag va där!
ska bli lite kul faktist..
jag och mamma och jennie!! och tant tess ska vara barnvakt!

image365

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0