....

image271




image272

nu va jag färdig med duschen!!

hjälp!!

men va ska jag ha på maj då???

shit ja som skulle vara så duktig och fixat det igår men upps jag fastnade visst vid min kära dator (",)

flickorna blir väl galna på maj om inte jag dyker upp snart...

fast hon är ju bara halv 7 snart!

jag brukar inte ta sån fruktansvärt lång tid på maj, men då brukar jag förvisso veta vad jag ska ha på maj hmm...

får nog ta och leta upp något!


blir väl någon klänning kan jag tänka maj
har ju inga snygga byxor som jag kommer i..
inte efter graviditeten
de måste jag ta och ändra på och det snabbt!!


när vi åker till turkiet i maj då ska jag komma i mina gamla byxor, deal!!!








image273


image260




Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0