bvc

image223

har vi varit på bvc
som jag trodde så hade inte jacob gått upp så mycket.
sist vi va där så vägde han 6780
och nu vägde han 6930
men det är ju inte konstigt alls när allt han får i sig kommer upp igen..
men kommer vi bara i gång med den vanliga maten så slipper vi det ju..
längden fick hon inte rätt första gången så därför gjorde hon ingen ny längd
för då skriker jacob.. så vi får väl köra på samma som sist, 63cm
huvudomfånget va också samma som sist, 39cm
hon skulle skicka jacobs journal till kim så att han fick kolla så att allt
är som det ska vara..
den nya vill nog vara lite mer försiktig i och med att jag skällt ut den förra!!
men det är bra, måste vara uppmärksamma på min kille ju!

han grät så mycket när han fick sprutan, usch va så synd om honom men
så ska man ju vara lugn själv.. men det är jag rätt duktig på att vara (",)

nu ligger jacob och sover.
har fått både alvedon och stesolid
så han lär nog sova ett bra tag..

snart ringer nog emma!
vi ska ju betala handpenningen på lägenheten alanya idag!
då vet vi att den är vår..
så ska vi bara boka flygstol men det tar vi lite längre fram..

nej nu ska jag svara på alla kommentarer..
sen måste jag nog kmma igång med tvätten!

vi hörs!

image224



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni kommer få en bra torsdag...kram

2007-11-08 @ 13:39:55
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: mojsan

Jag vet inte riktigt det, hehe! Får se,

Okej :), skönt att det gick bra! och att han sover längre stunder :)

Jag har haft det bra idag :)

kram!

2007-11-08 @ 14:04:53
URL: http://axeln.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0