badhuset

shit va kul det va på badhuset!
jacob tyckte nog att det va riktigt skönt, han va såå lugn hela tiden!
inte försen vi skulle gå upp som han blev lite gnällig med det gick över snabbt igen (",)
sen blev han ju gnällig när han kom  på att maten va 30 minter försent he he..
men shit va ja e stolt över honom!! till och med på bussen in och hem va han lugn..
så det lär bli badhuset flera gånger om hädan efter (",)

glömde sladden till kameran där uppe och jag pallar inte att hämta den så jag får lägga ut bilder imorgon istället (om jag kommer ihåg sladden he he)

doppade huvudet på både jacob och kusin villiam så nu vet vi att dom båda gillade det ha ha
busade såå mycket med villiam att han inte ville gå tillbaka till sin mamma ha ha ha
"mer mer mer" sa han hela tiden! slängde honom upp och ner i vattnet hela tiden... tyckte det va jättekul...
sen skulle mamma jennie busa och göra likadant ha ha men det gillade han inte för moster va ju bäst! lite mostersjuk på badhuset he he...
men sen va han faktist tvungen för ja ville ju bada med min älskade son så mamma jennie fick försöka och til slut så gick han med på det... dom gick till barnpoolen istället så jag och jacob va helt själva i varmvattensbassängen och det va sååå mysigt så!!!

på bussen hem så slocknade jaco efter att varit vaken i 4 timmar så han va riktigt trött...
men när han sovit 2 timmar så va ja tvungen till att väcka honom annars hade han inte somnat ikväll..
han brukar somna senast nio men idag så va klockan kvart över tio innan det blev helt tyst på rummet he he...

får se hur det blir imorgon ifall jag följer med på öppen förskola, hade varit kul men får se hur jacob sover inatt..
men ja tror nog att det blir av...

nu har pappa kommit hem igen, hoppas att han inser sina misstag riktigt ordentligt...
får vi se hur det hela slutar sig...

god natt!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0