åter igen..

så är jag utan internet!
men denna gången är det annat som klöddar!!
får se när det kommer igen?!
så för min del blir det bara bloggande på kvällarna..
nere hos bror min, han börjar jobba 23.00 så då e de okej för maj att sitta vid hans dator (",)

jacob ligger där uppe och sover  och jag har babyvakten med maj!
skönt att komma från sitt eget ibland men ändå vara så nära he he....
sitter jag vid patriks dator så ligger jacob precis ovanför..

har varit lite duktig idag, gick till affären (mamma brukar köra pga jacobs humör :/)
han gillade ju inte det så speciellt! men men ibland måste man, fast det har ju blivit bättre.. tror det beror på kylan faktist hmm... ända sedan jacob va liten liten så så fort han va arg och bara skrek så öppnade jag dörren och han blev knöpptyst!
sitter jag ute med han så e han lugn men inte när han e i vagnen he he...
men som sagt så har det blivit bättre! jag kan gå med honom i vagnen till affären men sen på tillbaka vägen e det inte alltid som han gillar det! inne i affären så får jag bära honom, vill ju inte att folk ska tro att ja e känslokall och inte bryr maj! för det gör jag!!!
går vi utomhus så låter jag faktist honom skricka, men e han hysterisk så tar ja honom och när han lugnat sig så sätter ja ner honom igen... det brukar faktist funka!

sen har ja diskat, det behövdes he he!! när man har internet så blir det lätt att man fastnar hmm undrar varför?
och rensat på min dator, raderat massa bilder och mög som fanns... så nu har ja lite mer ordning på den! vill egentligen ha en helt ny, men det får vänta!!
har satt upp mina nya gardinstänger i köket och i hallen, sovrummet får vänta tills imorgon för där ligger ju jacob och sover!!
och nu vill ja bara sätta upp mina nya julgardiner!!
nu när jag inte har internet så har ja inte så mycket att göra på kvällen fram till halv elva, och jacob sover nio senast! så om jag känner maj rätt så lär ju gardinerna komma upp väldigt snart hmm...
och känner ja maj ännu mer så lär allt julpynt vara uppe innan förste advent he he he..

imorgon så ska jag ocj´h min älskade syster åka till badhuset med hennes lille busunge och min skrikapa ha ha!!
fast ja tror nog att han kommer att vara lugn, de e ju faktist lite skillnad på stor bassäng och en liten balja! så jag tror nog det ska gå bra... måste ju testa iallafall och gillar hand de så blir de badhuset minst en gång i veckan...

på fredag ville systra  min att jag och min prins skulle följa med till öppna förskolan här i åhus (?)
men ja tror nog att jag följer med, måste ju prova det oxå... kanske gillar det!

längtar tills den 1 december... då ska jag på 25års fest hos isabell!! och jag ska ta det jävligt lugnt med drickan, vill inte att det ska bli som sist! men om ja inte dricker för mycket så kan jag nog handskas med mina känslor på ett helt annat sätt... men innan dess så har vi ju fått svar p EEGt och får då hoppas att det e något bra...
i värsta fall så får ja låta bli drickan helt! huvudsaken är ju att jag åker dit..
och hon ska ha maskerad och hon har inte bestämt temat ännu!! men hon lovade att det skulle hon gjort tills imorgon... hoppas det blir något lätt men det tror ja knappast för isabell kan va rätt knepig ha ha...

shit va ska ja köpa till henne då????? oj oj oj!!! måste ja fundera ut något riktigt bra!!! äh jag brukar faktist komma på va ja ska köpa!! så ja behöver nog inte vara så orolig för det...
jag hoppas att alexandra kommer dit.. och vicki oh min älskade kusin! som jag knappt sett denna sommaren men gud va ja saknar henne och jag hoppas hon kommer...

skönt för det är ingen av dom som kommer att vara där på festen som vet något om hur det är med jacob nu, och det är nog lika bra att det förblir så.. blir bara jobbigt om man ska berätta för alla och DÅ lär tårarna komma! så nej inget prat om jacobs tillstånd!
förvisso så vet ja inte om det är någon av dom som läser min blogg, ingen som gett sig tillkänna!
men om det är någon som ska till isbell den 1 december som läser min blogg så snälla snälla prata inte om vad som hänt! för allas skull så låt det va osagt..
de kan vi snacka om en annan dag isåfall.. för den 1 december är det isabells dag! bara isabells dag hi hi
och då är det hon som ska stå i fokus!!  åh fan va kul det ska bli!!!

nej nu är det faktist lite slut i mitt huvud... kan inte komma på något mer..

ha det bra!!!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0