snart...

är det julafton (",)
för vårans del börjar den imorgon..
blir att vi firar på lillejulafton i år och så julfalton nästa år

har köpt såå många julklappar i år, va inte riktigt meningen men det brukar bli så..
fast i år är nog rekord tror jag.. konstigt när man bara har mammapenning =/ och att jag bara tar ut 4 dagar i veckan, så jag förstår inte vart pengarna kommer ifrån he he...

image425
min prins är såå nyfiken på alla fina julklappar (",)
längtar tills imorgon när dom ska öppnas hi hi...


va inne i onsdag på MR undersökningen..
jacob va såå otroligt duktig och så lugn och snäll va han...
trodde nästan att jag fått med maj en annan bebis ju..
 kom dit kl 10.00 och blev inskriven, jacob skulle mätas, vägas och ta temp..
men dom tog aldrig något mått på honom men vikten tog dom och lillkillen vägde 7500 exakt (",)
(läste en gång för ett tag sen att en bebis som va 3 månader vägde 7500 och jacob är snart 7 månader.. så han e vekligen ingen stor bebis inte he he... lång och smal.. min prins)
efter det kollade vi lite runt, morfar och jacob tittade runt...
image426
gillade vekligen denna tavlan, jacob (",)

sen va det dax för jacob att sova, lite trött va han ju..
men de va ju inte den snyggaste vagnen precis men den dög till jacob
image427

image428
han sov gott iallafall och det är huvudsaken (",)
tog lite längre tid att få honom till att sova men sen sov han en halvtimme iallafall..
 sen skulle vi möta narkosläkare kl 11.00
för lite informatíon och så...

sen hade vi en och en halvtimme att amälla så vi gick runder på sjukhuset och så fikade vi en stund...
tänkte hälsa på yessica som fått en liten flicka men hon hade redan åkt hem =(

sen va det dax kl 12.45
fick jacob lugnande sen skulle dom sätta dropp på honom men ja efter två försök och mycke blod så bestämde dom sig för att söva honom innan dom stack honom igen...
fick sitta med honom i min famn när han skulle sövas och det va lite räligt =/
tänk själv en bebis som verkligen kämpar och kämpar och så får han en mask för ansiktet och efter en minut så helt livlös i hela kroppen...
men måste man så måste man...
sen fick inte vi va där längre..
undersökningen tog 2 timmar...
sen va det dax för jacob att vakna upp...
och så åkte vi hem....


nu väntar ja på svar bara och det dröjer nog ett tag till...

men här har ni världens sötaste pepparkaka iallafall...

image429

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha den vagnen har thilda mä åkt i ful men denna gjorde iaf sin funktion. Jag det är mkt hemskt o se sitt barn sövas faktiskt :( en sån jätte söt peppakaka du har :-Dhur går de med mediciner osv? vilka mediciner har han ? god jul massvis med kramar

2007-12-23 @ 09:55:05
URL: http://anderssonbladet.zoomin.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0