epelepsi..

shit va ja e dålig på att blogga :(
men de beror på att jag inte har internet och jag pallar inte sitta hos bror min varje kväll för att blogga...
men men när jag får eget internet så kommer jag igång igen..
känns rätt skönt att inte blogga alltid heller!!

har fått reda på att jacob har epelepsi så från och med imorgon ska han medicineras mot det.
den 19 december så ska vi in på MR..
skönt att veta så att han får medicin mot det och så att han slutar att rycka hela tiden...

ska lägga maj nu!
god natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det känns skönt när man får veta vad det är så de kan få rätt behandling osv. Viste dem vilken sorts epilepsi ? osv ? förlåt opm ja frågar. Men ha inte för mkt förhoppningar vännen att alla ryck försvinner osv, vill bara säg det. för jag har haft massvis med förhoppningar sen blir man bara ännu mer ledsen. Men försök intala dej att tänka som så *vi får se vad som händer*.. hör av dej om det är ngt vännen ! kramisar från maj

2007-12-12 @ 01:26:17
URL: http://anderssonbladet.zoomin.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0